Değişim Yönetimi
Değişen iş yapma biçimleri, çevresel faktörler ve teknolojik gelişmeler gibi birçok etken, şirketlerin değişime ayak uydurmasını zorunlu kılmaktadır.
Bu nedenle, değişim yönetimi, şirketlerin sürdürülebilir başarıya ulaşabilmesi için kritik bir öneme sahiptir.
KARUNA, değişim sürecini başarıyla yönetebilmek
için şu adımları atmaktadır:

Her seviyeden çalışanı değişim sürecine dahil ederiz. Çalışanların bu sürece aktif katılım göstermelerini sağlarız, böylece sorumluluk almalarını ve değişime katkıda bulunmalarını teşvik ederiz.
Değişimin anlaşılmasını ve dirençlerin azaltılmasını sağlarız. Çalışanların değişime karşı olan korkularını ve belirsizlikleri giderir, şirketin hedeflerine ulaşmak için birlikte bir takım gibi hareket etme gerekliliğine odaklanmalarını sağlarız.
Değişim sürecinin izlenebilirliğini sağlarız
Değişimi, şirket vizyon ve stratejileri ile ilişkilendiririz.
Böylece değişimin şirketin genel hedefleriyle uyumlu olmasını sağlarız.
Değişim sürecinin sahiplenilmesini sağlarız. Çalışanların, değişimin ilerlemesini sahiplenmelerini ve süreçteki rolünü anlamalarını sağlar, böylece değişimin kalıcı hale gelmesini teşvik ederiz.