İnovasyon
“İnovasyon” terimi, Latince innovatus kelimesinden türetilmiştir ve genellikle daha iyi, daha etkili ürünler, süreçler, teknolojiler veya fikirlerin yaratılması anlamında kullanılır. Bu terim, pazarlar, hükümetler ve halk tarafından kabul edilen yenilikçi değişiklikleri ifade eder.
Buluş, emsali olmayan veya çığır açan bir araç, yöntem, bileşim ya da süreci tanımlar. Yaratıcılık, yeni bir fikrin ortaya çıkmasıdır.
İnovasyon, bu yaratıcı fikrin gelire ve kâra dönüşmesidir. İnovasyon, finansal sonuçlara yansıyana kadar tamamlanmış sayılmaz.

Gerçek inovasyon, durumu değiştirebilir; pazar alanını, müşteri davranışlarını, rekabet koşullarını ve toplumsal algıyı dönüştürme potansiyeline sahiptir.
İnovasyon, savunmada değil, hücumda olmanıza olanak tanır.
Metalaştırma fiyatları aşağı çekerken; inovasyonla farklılaşmak kâr marjı artışı sağlar.
İnovasyon, bir organizasyonda herhangi bir yerde ortaya çıkabilir. KARUNA, bu yenilikçi farkları yaratmak için gerekli olan süreçleri, ortamı, sistematik yaklaşımları ve stratejileri oluşturur. Şirket içindeki inovatif düşünmeyi tetikleyici teknik destek sağlar ve organizasyonel inovasyonu en verimli şekilde yönlendirir.